duminică, 16 decembrie 2012

Scurtmetrajele duminicale #18

Am ales pentru voi in aceasta saptamana trei cantecele din trei animatii.
          In urma cu cateva saptamani imi pierdeam timpul pe la un festival francez de film (de pe la Victoria). Acolo am vazut o animatie destul de draguta, "Un monstru la Paris" i se zice, iar urmatorul cantec mi-a ramas in cap pentru mult timp (vocea Vanessei Paradis e de vina).


       


          Unii zic Lion King, altii Shrek. Pentru mine, "The AristoCats" ramane cea mai buna animatie a tuturor timpurilor. Desi nu mai suport sa ma uit la vreun filmulet cu o pisica care face ceva incredibil/amuzant/uman, sa ma uit la urmatorul clip nu m-a deranjat niciodata si tre' sa recunosc, I sometimes want to be a cat.



          Aveam vreo 7 ani prima oara cand am vazut "Cartea Junglei", avea vecinul o caseta video, care probabil inca aduna praf prin "cutia cu desene" (se lauda cu o colectie destul de impresionanta). Daca ar fi sa aleg o singura piesa din film, fara indoiala acea piesa ar fi "Bare Necessities".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum comentezi?