joi, 11 octombrie 2012

Hope Springs - Terapie de cuplu

     Aseara am ajuns la cinema, nimic planificat, nici nu stiam ce film vreau sa vad dar am ales bine. Proiectia s-a tinut intr-o sala mai mica din cadrul Cinema City si mi-a convenit ca nu am fost nici multi in sala iar astfel toata experienta filmului a fost placuta. Un cuplu, o fata cu mama ei, doua prietene si inca o tipa care era neinsotita, la fel ca subsemnata eram tot publicul proiectiei.

     Inca de cand au inceput reclamele si mai apoi trailerele am realizat ca 14 lei, cat a costat biletul, sunt o investitie si nicio experienta cinematografica de acasa nu se compara cu cea de la cinema, unde ai proiectie digitala, aer conditionat si sistem audio de 5*. (asta ca reminder)


     Stiam ca urma sa-i vad pe Meryl Streep si pe Tommy Lee Jones protagonisti in acest film si stiam, in mare, si care e subiectul filmului, dar nu ma asteptam sa fie un film atat de emotionant. De cand a inceput actiunea filmului propriu-zisa am cazut pe ganduri si cred, cu tarie, ca filmele care te pun pe ganduri sunt filme bune.

     Kay si Arnold sunt, dupa 31 de ani de casnicie, intr-o rutina, rutina cu care el s-a obisnuit dar care pe ea o scoate din minti. Cu toate ca cei doi erau impliniti, avand o casa frumoasa, doua masini, loc bun de munca  (Arnold e partener intr-un business) si copiii la casele lor, ceva lipseste. In fiecare cadrul in care ii vedem pe cei doi impreuna vedem clar ca se iubesc si se respecta dar comunicarea este cam... insuficienta.

     Incercand sa-si salveze casnicia Kim afla de Dr. Feld, un consilier care ar putea sa-i ajute sa se regaseasca. Zis si facut, Kay isi cheltuie economiile pe pachetul de consiliere oferit de Dr. Feld, insa Arnold e reticent si sustine cu tarie ca sunt OK, casnicia e asa cum ar trebui sa fie dupa 31 de ani. (continuarea o aflati la cinema)

     Jocul actoricesc al lui Meryl mi s-a parut impecabil, astfel incat fetele din sala s-au regasit in calatoria ei si au oftat deodata cu ea. Pe ea am mai vazut-o in roluri puternice (Mamma Mia, The Devil wears Prada, It's Complicated) insa pe Tommy Lee nu-mi amintesc sa-l fi vazut jucand un rol atat de fragil, dar l-a prins bine.

     Filmul ruleaza la Cinema City (zilnic cate doua proiectii - ora 13 si 19:10) si la Odeon Cineplex (zilnic cateo proiectie, doua proiectii sambata si duminca 14:30 ; 19:45)





Din coloana sonora:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum comentezi?