marți, 15 mai 2012

4,3,2,1 Ep.2

                                                Mai era vreun dubiu?

 

De cate zile ai nevoie ca sa ajungi la 1 miliard de dolari? Daca esti un film format din cei mai smecheri supereroi, 19 zile iti sunt de ajuns. Eu v-am zis ca o sa bata recorduri peste recoduri: cel mai tare debut la americani (207.4 mil $), cel mai rapid film care ajunge la 300 milioane, cea mai profitabila Sambata/Duminica (69.5 mil. $ /57 mil. $) si lista poate continua. Nu a fost nici o surpriza cand cei de la Disney si Marvel au dat unda verde la continuare. Despre Avengers 2 pot sa va zic un singur lucru, cine va fi the bad guy. In caz ca nu ati vazut filmul si nu vreti sa aflati cine e ala rau din scena de la final nu cititi mai departe. I se zice Thanos si e ala care i-a dat lui Loki armata de Chitauri. Oricum data inca nu e fixata; setea de supereroi de la Marvel ne va fi potolita la anul de Iron Man si Thor, iar in 2014 de Captain America.


                                                               Creepy


Cati dintre voi va mai amintiti de serialul ala de pe Pro TV, noaptea tarziu parca era si Millenium i se spunea. In rolul principal era Frank Black (Lance Henriksen), un profiler cu abilitati mai speciale. Intotdeauna mi s-a parut foarte creepy tipul ala, nu pot sa va explic de ce, avea acel ceva. Recent, la o conferinta de presa de la serialul animat Tron Uprising, Henrinksen, care isi imprumuta vocea in film Generalului Tesler, ne-a spus ca e posibil sa se faca un film dupa serialul Millenium. Evident ca inca nu e nimic oficial, dar in cazul in care va fi facut, eu ma voi numara cu siguranta printre spectatori. Daca tot am pomenit de Tron Uprising, nu uitati ca pe 7 iunie va avea premiera acest serial de animatie.


                                                            A plecat unu'


Am trait sa o vad si pe asta. Se anuleaza unul din cele 3 CSI-uri. Stati sa va explic cum sta treaba cu serialele CSI. In 2000 ia nastere CSI: Crime Scene Investigation, creat de Zuiker si produs de Bruckheimer, cu actiunea plasata in Las Vegas. La asta ma uit eu si pot zice ca nu am pierdut nici un episod din cele 12 sezoane aparute si probabil o sa continui sa ma uit la el pana la adanci batraneti (sau pana in decembrie daca au avut dreptate mayasii). Dupa ce au vazut astia de la televiziune ca merge treaba cu CSI-ul (o groaza de premii si audienta foarte mare) au creat 2 spin-off-uri: CSI Miami (2002 - premiera) si CSI New York (2004 - premiera). Am vazut un sezon din fiecare, dar nu am fost atras de nici unul. Asa ca atunci cand am vazut ca CSI Miami va fi anulat dupa 10 sezoane din cauza ratingurilor scazute nu am fost foarte trist. Problema e ca daca a scazut interesul publicului pentru CSI Miami, cine imi poate garanta ca nu va scadea si la CSI: Crime Scene Investigation. Deja in sezonul 12 is vreo 10 milioane de spectatori, in comparatie cu 20-25 milioane din sezoanele 7,8.


                                               The Girl Zombie

Daca tot se apropie cu pasi repezi premiera la Dark Shadows, am aflat ca don'soara Chloe Moretz (Carolyn din Dark Shadows, dar eu o sa o tin tot timpul minte pentru rolul din Kick-Ass) are un nou proiect. Ea va avea rolul principal in filmul Maggie. Va juca o fata de 16 ani, infectata de un zombie. Ce va fi diferit fata de toate filmele cu zombie aparute in ultima vreme? Dureaza 6 luni transformarea din om in zombie, iar povestea filmului va urmarii efectele transformarii fetitei asupra familiei. Maggie va aparea probabil in 2013, avandu-l ca regizor pe Henry Hobson (debut).



Cele 3 postere de saptamana aceasta sunt:

 

Trailerele saptamanii

Primul e la The Campaign, o comedie cu premiera in 14 Septembrie, iar al 2-lea la Killer Joe (Matthew McConaughey revine)

 






Top Spectatori in weekend (11-13 Mai)

Film Saptamani Spectatori
The Avengers231696
Safe 116595
S-a furat mireasa15830
5 Year Engagement24684
American Reunion 63327