luni, 10 septembrie 2012

Săptămâna în filme







TINKERBELL SECRET OF THE WINGS 3D DUBLAT
          Un întelept a spus demult că nu esti niciodată prea bătrân pentru un film Disney. Ei bine, acel intelept probabil nu a văzut Tinker Bell. Nu mă ințelegeți greșit, filmul arată bine, 3D-ul e făcut decent dar if it's not for you it's not for you. Dacă ai sub 10 ani există o posibilitate să fii impresionat(ă) de acest film. Partea bună la el e că are doar o oră si 10 minute si spre deosebire de alte filme 3D Dublate (Da Fly Me To The Moon, la tine mă refer), acesta e dublat decent. Ca fapt divers acest Tinker Bell e a 4-a parte din serie. O să închei cu replica faimosului Murtaugh "I'm too old for this sh*t".

Se merită?: Not for me
Nota: 4,56


STEP UP 4 REVOLUTION

          Nu mi-e rusine să recunosc că mi-a plăcut a treia parte a Step Up-ului, efectele 3D au fost misto, iar coloana sonoră faină. Aceleasi lucruri le-am vrut și de la acest Step Up 4. Din păcate Step Up 4 a fost unul din cele mai proaste filme văzute în ultima vreme. Efecte 3D făcute oribil pe alocuri, un scenariu groaznic, lipsit de orice noimă (o luptă pentru vizualizări Youtube se dă prin film), putin prea mult dubstep iar coregrafiile nu au avut nimic special. De jocul actorilor nu are rost să mă leg, o să precizez doar că apare Moose (Adam G. Sevani) la un moment dat cu un dans nu foarte prost.

Se merită?: NU
Nota: 2,34


LAWLESS

          Hai că am scris destul despre filme proaste, să vă zic câte ceva si despre prima recomandare a acestei săptămâni. Lawless m-a surprins, e drept, nu văzusem trailerul si nici nu stiam nimic despre el inainte să fiu prins în scaunul cinematografului. Filmul, bazat pe fapte reale ne spune povestea fraților Bondurant în încercarea lor de a face câtiva bănuti din contrabanda cu rachiu (acțiunea se petrece în perioada prohibiției) Mare plus al filmului e Tom Hardy, care încet-încet devine unul din actorii mei favoriti. În Lawless el are rolul fratelui mijlociu, Forrest Bondurant, care face tot ce îi stă în puteri pentru a-si apăra familia. Fanii Transformers îl vor recunoaste pe Shia LaBeouf (fratele cel mic al familiei Bondurant - Jack)  Un film bun ce merită văzut în cinematograf.

Se merită?: Da
Nota: 7,45


THE HOST

          Sâmbăta a fost ziua dedicată Cinema-ului Victoria. De la 17:30 am fost sa văd The Host (sau Gwoemul), o comedie horror sud-coreeană din anul 2006. Nu ratez ocazia de a vedea un film cu monștri, ultimul film bun de acest gen văzut de mine fiind Troll Hunter, dar The Host nu a fost ceea ce am sperat. Am râs la el si am si tresărit deci si-a realizat partial scopul, dar nu m-a impresionat cu nimic. La o zi dupa ce l-am văzut singurul lucru care mi-a rămas în cap din el a fost design-ul monstrului, un monstru făcut foarte fain de o firmă din San Francisco.

Se merită?: Pentru fanii genului
Nota: 6,82


R U THERE

          Pe la ora 8 am fost tot la Victoria să văd "R U There", povestea unui gamer profesionist și a unei domnisoare din Taipei. În primul rând ce m-a deranjat la film a fost lipsa unei subtitrări la dialogul in engleză (70% din film), nu pentru ca nu as fi înteles ci pentru că puteau să anunte ca să fie lumea pregătită. Nu mi s-a părut cine stie ce acest film, e interesant de văzut viata din perspectiva unui gamer profesionist, dar pe la jumătate lui am început să mă plictisesc (mult prea multe scene cu "Second Life" - joc gen Sims). Nu am nimic împotriva unui film plictisitor, atâta timp cât are ceva important de zis, dar "R U There" nu mi-a zis nimic.

Se merită?: Nu
Nota: 5,67


SCURTMETRAJE SHADOWS 1

          Mi-am zis să închei ziua de sâmbătă cu o adunătură de scurtmetraje horror si cum festivalul Luna Plina a fost atât de drăgut să facă o retrospectivă la Cluj am făcut o vizită pe la Casa TIFF ca să văd selectia de scurtmetraje. Nu mai fusesem "La Perne" la Casa TIFF, o cameră destul de comodă și unul din putinele locuri care iti permite să bei o bere la halbă si să bagi tutun în timpul unui film. Două chestii m-au deranjat: un semn mare de exit care lumina destul de bine camera si discutiile persoanelor din camera alăturată. La orice selectie de scurtmetraje am speranta ca măcar 30% din ele vor fi faine si să fie cel putin unul care să mă dea pe spate. La această selectie nu am fost impresionat de nici un scurtmetraj, doar două dintre ele fiind ok: Decapoda Shock și The 3rd Letter.

S-a meritat?: Nu

Tot în această săptămână a fost lansat Savages, dar am scris despre el aici: Recenzie Savages



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum comentezi?