duminică, 16 septembrie 2012

Săptămâna în filme



THE CAMPAIGN
 Poate a fost din cauză că eram singur în sală, poate de vină a fost dispoziția proastă în care mă aflam când l-am văzut sau poate chiar nu a fost o comedie bună. Cert e că The Campaign nu m-a făcut să râd deloc. Filmul îi are în rolurile principale pe Zach Galifianakis și pe Will Ferrel, doi candidați la congres care vor face aproape orice pentru a câștiga alegerile. Poate m-am săturat de Galifianakis și de rolurile lui tipice, cu Will Ferrel n-am nimic, e unul din cei mai buni actori de comedie. De aia în loc de Campaign vă recomand să va uitați Talladega Nights sau la Step Brothers, duo-ul Ferrel/John C. Reilly fiind mult mai amuzant.

Nota: 5,43
Se merită?: Nu



RESIDENT EVIL: RETRIBUTION 3D
Fani ai zombilor, bucurați-vă!

Ucigașă voastră favorită de creaturi dubioase revine pe marile ecrane în același costum mulat și cu aceeași sete de sânge. Seria de filme Resident Evil se află pe o lista destul de scurtă a filmelor făcute după jocuri video cu succes (succes = încasări cel puțin decente). Sub acest text veți găsi un filmuleț cu o scurtă recapitulare a celor întâmplate în filmele anterioare (ni se face și în film, dar e prea succintă prezentarea). Vechile cunoștințe: T-Virus, G-Virus și Las Plagas revin în această parte iar noua adiție e un zombie cu ochi de arahnidă cu puteri de regenerare. După cum era de așteptat, 3D-ul e făcut fain, o plăcere pentru ochi să o vezi în 3D pe Milla Jovovich. Cei care au fost impresionați de filmele anterioare ale seriei vor fi și impresionați și de această parte.

Nota: 6,38
Se merită?: Pentru fanii seriei


THE BEST EXOTIC MARIGOLD HOTEL
  Am ajuns și la cel mai bun film al săptămânii: The Best Exotic Marigold Hotel. E cel mai bun film cu bătrânei pe care l-am văzut. Și ce bătrânei avem în film... Judi Dench, Bill Nighy, Tom Wilkinson sunt doar câteva nume din distribuția filmului. Avem parte de o poveste foarte frumoasă care te face să te gândești la lucrurile importante din viață. Toată treabă asta cu filmele e extrem de subiectivă, un film care mie mi se pare groaznic, pentru altcineva poate să fie filmul preferat, la urmă urmei gusturile nu se discută. Dar, sincer nu văd pe cineva care să iasă de la acest film și să spună că a fost groaznic. Unul din cele mai bune filme văzute în ultimul timp, recomand. 

Nota: 8,32
Se merită?: Da



DESPRE OAMENI SI MELCI
         La o plimbare liniștită prin Cluj ai șansa să te împiedici de un poster la "Despre oameni și melci", nu am mai văzut un film românesc atât de mediatizat. Ceea ce nu-i un lucru rău, e bine să vezi că mai există oameni care nu se tem să bage bani în marketing pentru un film românesc. Momentan și-a făcut efectul această strategie, merge lumea la el, de exemplu ieri la 11:30 (dimineața) erau peste 15 oameni la el (ceea ce pentru un film românesc e foarte mult; Periferic - un film foarte bun posibil să fi avut în total 15 oameni). Nu pot să vă zic foarte multe despre film pentru că l-am văzut acu câteva luni pe la TIFF și nu mi-e foarte proaspăt în minte. Nu iese cu nimic în evidența, nu e extraordinar, dar nici nu o să-ți pară rău că ai mers la el.

Nota: 6,98
Se merită?: un da mai nesigur
    


THE SHOP AROUND THE CORNER

           Foarte rar scriu câte ceva despre un film văzut acasă, și nu în cinema. Dar cum filmul despre care va voi zice are o singură proiecție marți de la ora 20 la Cinema Victoria o să vă spun acum două, trei lucruri despre el. Luni și marți, la Cinema Victoria e Best of Ernst Lubitscth, un regizor faimos de la începutul secolului XX. Filmul care va fi proiectat luni: "Ninotchka" încă nu l-am văzut, în schimb cel de marți "The Shop Around the Corner" am apucat să-l văd cu ceva timp în urmă în timpul unui maraton de comedii romantice alb-negru. Nu-s eu cel mai mare fan al filmelor lipsite de culoare, dar sunt câteva chiar interesante. Printre acestea se numără și "The Shop Around the Corner", o poveste de dragoste între doi angajați ai unui magazin de cadouri din Budapesta. E ceva la comediile romantice ale anilor '30-'40 care te atrage, e imposibil să nu te binedispună un film de genul acesta.

Nota: 7,21
Se merită?: Daca nu va deranjeaza lipsa culorilor.


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum comentezi?