duminică, 29 aprilie 2012

One for the money

 

          La soare te poti uita dar la unele filme ba. In categoria "ba" intra aceasta "opera de arta" cu titlul de "One for the Money" (Nu, nu e un prequel la filmul ala cu Pacino Two for the Money). Unii actori buni, ocazional o comit rau de tot. John Travolta in Battlefield Earth; Halle Berry in Catwoman; George Clooney in Batman si Robin, iar exemplele pot continua. In cazul de fata o avem pe doctorita blonda din Grey's Anatomy: Katherine Heigl.

           Scenariul asta cu un fost cuplu reunit din cauza ca unul din ei se apuca de vanat oameni l-am mai intalnim amu un an si ceva in "The Bounty Hunter", cu Aniston si Butler. Atunci tipul era vanatorul de recompense, acum e tipa (Heigl). Ea tre sa-l caute pe un fost asa-zis iubit (i-a pocnit cireasa si nu a mai sunat-o) de-al ei si sa-l aduca in fata justitiei. In rolul infractorului il avem pe Jason O'Mara, un fost politist care am si uitat ce o facut; am vazut acuma 2 zile filmul, mi-a intrat pe un ochi, mi-a iesit pe celalalt. Abia dupa vreo 20 de minute mi-a picat fisa ca il stiu pe O'Mara din Life on Mars si Terra Nova (2 seriale bunicele, recomand mai mult Life on Mars, de Terra Nova m-am plictisit dupa vreo 5 episoade).



         Era sa uit sa va zic ca Katherine Heigl nu mai e blonda in filmul asta, e bruneta.(probabil a sperat ca nu o sa o recunoasca nimeni...). Daca sperati sa o vedeti pe Heigl goala, imi pare rau sa va intristez, dar nope, doar ceva umeri si bulane vedem. Nu e deloc "fun" filmul, nu schitezi nici un hi, nici un ha (apar totusi 2 ho' in film). Ceea ce ma sperie e ca scenariul filmului e adaptat dupa o carte, o carte care face parte dintr-o serie de vreo 18 carti!!! Daca, Doamne-fereste o sa aiba succes la box-office si o sa faca continuare?
                                                                      
Se merita?: NU

Nota: 2,67

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum comentezi?